LInnéa

 Hej jag heter Linnéa Magnusson och jag är 12år och går på Påarps skola med Rebecca T. 
 Vad jag gör utan för skolan är  att vara med kompisar och blogga.
Jag tycker det är viktigt att vara med kompisar för att man hittar på så roliga saker. 
 
Jag tycker  att man ska vara med vänner man känner sig trygg med. Och inte 
vänner som slänger skit i huvudet dagen efter. Utan att vara med dem som 
ger dig något bra, då menar jag inte ett sak utan ett leénde eller ett skratt när man känner sig nere. 
Då är det bra att ha vänner som bryr sig om en och inte för saker dem vill ha eller så.
Utan att ha vänner som respekterar dig för den du är och vill vara med dig för att 
du är något speciellt för just den personen.
 
 
Linnéa Magnusson hittar ni på : http://neafeea.blogg.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback