Christmas is not over yet

Shit, massa statusar och bilder på vad man fick i julklapp. Tycker det är urkul att
kolla på vad andra fick, haha! Så tänkte bjuda på ett inlägg om vad jag fick.
Firar jul två dagar då mina föräldrar är skilda så börjar med mamma.
 
 
* En urgullig ram, med ett hjärta  i mitten, som jag själv valt på ullared
* En perfym, som jag själv valt på ullared 
* Två doftljus, som jag valt på ullared 
* En stor ram med 16 små rammar i , ullared ;)
* En brun läderväska ( Ullared ) 
* Bruna benskydd till Chips från HÖÖKS 
* En sadelpadd från HÖÖKS
* En locktång 
* Stora bokstäver " LYCKA " ( Ullared ) 
* Sovkläder, shit love! 
* Svarta uggs
* Mitt iphone skal, ( Ullared ) 
* Lite linnen och så ( Ullared ) 
* Smycken ( Ullared ) 
* En bok från HÖÖKS " stallboken " 
* En USA kudde ( Ullared ) 
 
Sen över till pappa nudå. 
 
* Ett GG schabrak vit, själv valt. 
* Brun crw jacka från HÖÖKS , själv valt 
* En perfym, åh bästa! 
* Ett presentkort på HEP för 500kr
* En grå tröja, han börjar fatta min smak nu efter 12år ;) 
* Två twilight böcker, seriöst jag blev överglad! :') 
 
Sen fick jag av min faster ; 
 
* Presentkort på väla , 300kr 
* Läppsyl med coca cola smak , haha kan äta upp det istället. 
* Nagellack 
 
Sen fick jag 200kr lösa av farmor, 250kr lösa av mormor och 200kr lösa av mina
låtsas farmor och farfar. Fick ett presentkort på 100kr på väla av min granne my big sis <3 
och 100kr lösa av dem med, passade deras hund. 
 
Så ska köpa en brun / guld Charles Owen hjälm efter nyår! Och imorgon åker vi till Centersyd för att handla, ska då handla min älsklings skor som jag ska ha på nyår! :) 
 
 
Dessa blir mina imorgon! <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback