Julkänsla?

 Är nog den ända som inte är " uppspelt " för det är julafton imorgon. Eller betygen som alla ungdomar fick. 
Visst första gången nu för oss 6;or men kände lixsom jaja, inte slutbetyg och betygen var igenlitgen bara som ett utvecklingsamtal att såhär ligger du till just nu. Om man tänker nackdelar och fördelar. 
 
Julafton shit, alltid uppspelt dagarna innan och kan inte sova sådär 23 december. Men inatt när klockan slår 00:00 då är det facebook status som gäller! Precis som förra året! ;) 
 
Just nu är stallet klart, eller mockat ut vattnet i boxarna, fattar ni typ halva boxarna fyllda med vatten? :O  
Jaja städat rummet nu endast damsuging kvar vilket är det lättaste. Har en avlång lampa i ena hörnet som är tänt, gardinerna är nere och det är riktigt mysigt! Riktig julkänsla nästan ;) 
 
 

 
Två dåliga bilder som är tagna av min dators cam. Men älskar verkligen kuddarna shit, thanks daddy! 
Min lilla nallebjörn med dem ballaste brillorna, den enda julkänslan i mitt rum.
Plain and simple är inne nu.
 
Har ni mycket julkänsla i erat rum? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback