Jag är alltid ett steg förre

 Jag är nog beroende av saker...
Alltid något nytt i affärerna, skickar några sms till papppa och så..
 
Nu kommer jag inte få något av pappa förrens till jul, inget som ni behöver veta. 
Så nu ska man ju skriva en önskelista ;) 
 
Om 26 dagar kommer jag och mamma, någon bror, kompis , låtsas pappa Pasi 
åka ner till ullared, wiho! 
Självklart har jag redan skrivit en lista , haha! Men finns verkligen saker som jag känner " MÅSTE HA " 
för att? Det som jag vill ha på hööks nya jackor, mössor. Sånt handlar jag där inte i ullared. 
Det jag vill ha i ullared är : 
 
* Röda ridbyxor , dem som finns på Hööks. 
* Hjälm och väst 
* back on track , jag hittar några
* 2 bruna träns , Ska ju ha brunt läder istället för svart. 
* Bruna stigläder 
*stall täcke 2 
* bruna lindor? 
 * boots 
* Padd och paddar
* brun hopplatta och brun sadelgjord 
*t ransportskydd
* Ridhanskar 
* godis, hovolja , liniment ovs.. 
* fleccetäcke 
* sporrar 
* kavaj 
* snö broddar , om det finns.
 
" lite " av det jag vill ha där. Finns ju såklart mer, asså schabrak och sånt, men känner 
att jag kör på mina märkes schabrak istället ;) 
 
När jag varit i ullared och vet vad jag har så kommer jag skriva upp och dela det lika till både
mamma och pappa. ;) Det mesta jag vill ha är ju pengar. Om jag tex får 5000kr måste man ju 
tänka på vad man vekligen vill lägga pengarna till.. Jag hade ju slösat på sånt som jag redan har. 
 
Men hade nog köpt alla kingsland sakerna.... Hade fördelat det så att 2500kr hade gått till hästarna 
och 2500kr hade gått till mig själv asså kläder ;) 
 
Om ni skulle fått 5000kr vad/hur skulle ni gjort då? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback