Ullared

 Den 25 juli ska vi till ullared igen. Wiho!! ;)
 
- Varför vi ska dit igen är för ett par byxor som vi köpte till min bror inte passade
så vi ska dit och lämna dem. Ock såklart handla mer! Det jag inte fick när jag var där i
Onsdags ska handlas! Nu blir det till mig själv och inte alls mycket häst saker.
 
Endast ett par benskydd, hovolja, pälsglans , fleece täcke som jag såg där! , dressyrspö
, ridskor och en ny hjälm om jag hittar.
 
Sen är resten kläder till mig själv och kuddar överkast rammar tavlor till mitt rum.
Gud så snyggt det kommer bli. Mitt rum ska bestå av rött blått och vit.
En soffa som man ska kunna bytta klädsel. Just nu har den rött , men hade blått.
Sen USA överkast till kuddar som jag såg där. Köpte ju en Englands filt som är dem färgerna.
 
- Sen ska väggarna vara vita, så aa, sjuktligt snyggt ju! ;)
 
 
Denna tapeten på ena sidan.
Denna mattan, vid soffan.
 
Rammar/tavlor
 
Bara en sån här spegel.
 
Soffbord på mattan.
 
- Ganska snyggt va? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Japp, snyggt. Snygg blogg.

Skrivet: 2012-06-29
Klockan: 15:39:49
URL: http://Frejaponny.blogg.se

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback