Presentation Rebecca

 Jag känner att jag inte presenterat mig ordentligt så här kommer en presentation.
 
Jag heter då Rebecca Sara Josephine Lindholm.
Jag kommer från Helsingborg, det är en stad i Skåne.
 Jag är en glad tjej som älskar att sitta och pilla med bloggdesigner, och bildredigering.
Mina intressen är att bloggdesigna,fota & rediga foto man har tagit!
Min livstil är hästar,hästar,hästar!
Det som lyser upp min värld!
Stallet - Där hittar man alla underbara människor, de allra äktaste!
De allra roligaste.
Alla är med varandra, ovasätt ålder,utseende och hur duktig man är på hästar.
Vi lär varandra!

Jag rider på Helsingborgs Fältrittklubb ( HFRK )
Just nu är det sommaruppehåll och det suger.
Jag rider en häst som heter Vicky ( bild ovan )
Hon är en pigg och glad, superbusig ponny som gör allt för sin ryttare om man KAN rida henne.
Hon är inte världens bästa hopphäst, men det är något att kämpa med.
Inte bara åka runt!

Räckte detta som presentation?

Kram Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback