Framtiden

 Jag vill sjukt gärna vara vid 15-16år nu. Ta sina egna beslut sluta högstadiet.
Börja om, börja på livet. Jag har vänner som är minst 1år äldre.
Sen dem som är 2-3år äldre med också. Känns som jag passar
bäst med dem, dem äldre. Dem hjälper en på vägen, stöttar en.
När jag är vid 16år får jag göra mycket på egen hand. Jag får gå ut på fester,
jag får dricka av mina föräldrar om jag sköter de bra och tar hand om mig själv,
som jag är ganska noga med faktsikt!
 
- Eftersom jag är så många äldre vänner i min omgivning så får dem ta körkort
före mig, moppe kort före mig, ta studenten före mig. Och det suger!
Jag VILL vara äldre, jag vill börja där jag bestämt, jag vill komma in där,
jag vill ha den fina hästgården, jag vill ha den killen. Asså ni fattar.
Jag vill inte gå 4år till i skolan innan jag blir " kvinna ". Skulle lätt kunna hoppa
över dessa skit åren i skolan och börja på mitt liv.
 
Jag känner själv att jag blivit mognare i min ålder, barn avdelningen Hejdå
HEJ dam avdelningen ;)
 
Känner att jag vill flytta så fort som möjligt när jag har pengarna.
Tar med mig mina ponnys när jag flyttar och bor kvar med dem.
Köper fin storhäst, och har den drömgården. Det SKA slå in. Jag ska ha det så.
Jag ska satsa dessa sista åren nu. Känna att snart, snart flyttar jag, snart är ponny
tiden över, snart är " REBECCA kom nu! " tiden över ;)
 
Mina brödrar som är 15, 18 och 20år nu säger " Ta vara på tiden du är barn, det är
den bästa tiden " . ..
 
Min brosa som är 20år, bor hemma inget " bra " jobb. och yadayada..
Min andra bror som är 18år, har heller inget bra jobb.
Sen tillsist 15åringen, " Öh, tjejer " ni vet ;)
 
Jag vet vad jag ska göra jag VET vad jag vill göra, jag vet vad jag ska bli, jag vet vad
jag vill efter högstadiet. JAG VET.
Jag är 12år, sommarjobbat, har 3 ponnys och vem drömmer inte om det?
Jag bor på stor fin hästgård. Tja, bortsätt från min familj så har jag det ganska bra? ;)
 
 
Min älskade vän, vi träffades 2007 och det är fortfarande vi.

Kommentarer
Postat av: Maja P

Sv: Tack, detsamma! Ursöta hästar! :)

Skrivet: 2012-06-29
Klockan: 12:59:03
URL: http://Bedersen.blogg.se

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback