29 Juni

 Hejsan bloggen!
 
- Idag så kommer hovslagaren, och ska sko alla 3 ponnys.
FÖRSTA gången Jack ska ha skor, och ska bli riktigt spännande!
 
Tar med kameran ut så får ni film när jag har dator! Tycker själv det är kul att läsa
bloggar som har något " nytt " , unghäst, föl , ovs..
Så att skriva lite hur han regerar ska bli kul för er att läsa kanske? ;)
Han ska endast ha framskor som början. Jag vill göra honom trafiksäker
och då är det inte kul att rida på en ung fin ponny med slittna hovar? :)
 
- Idag regnar det, sjukt träkigt! Hästarna fick komma in vid halv 10 då det skulle regna och åska
senare idag så bäst att ta in dem i tid.
 
Om det blir fint väder ikväll så blir det ridning såklärt! Annars tror jag ska vara med Lotta
då Rebecca var hos mig igår också gick det inte att va.
 
- Typ min bästa vän Lotta! Så ska bli kul. Men det blev ju inte någon uppdatering igår och det var för jag
och Rebecca behövde komma bort från bloggen lite. Chilla och leva livet ju.
 
Nä snart kommer hovslagaren så dags att sticka ut nu då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback