Tretorn

 

Tretorn
 
 
Men jag fick mycket dåliga kommentarer om dessa.
Såklart ville jag inte få in de i mitt huvud ;)
Men så köpte jag ett par ÄNDÅN..
Och efter ett tag gick dragkedjan sönder..
Så vi lämnade in dem och dem fixade de.
Sen efter 1-2 dagar gick knappen sönder som sitter där uppe.
Och knapparna som sitter där nere.
Därefter tycker jag inte ni ska slösa ca : 3000:- för de "skiten"
Men jag var så blondin så jag ville ju inte få i mig allt de där dåliga om dem..

 - ER ÅSIKT OM TRETORN`? 

 
Detta är taget från "vår" DW.

/ Rebecca T

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Jag svarar på din fråga om jag gör designer på min blogg i ett inlägg som du ville :) Det är uppe nu på bloggen! :D

Skrivet: 2012-02-25
Klockan: 22:27:18
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback