Godmorgon

Hejsan bloggen och godmorgon!

Idag väntar en ny dag, och är verkligen verkligen avensjuka på dem som kommer på en grym fest hos Linn Olsson ikväll på BERG kl: 21-02 vem hade inte velat gå? :D

Men idag så ska jag till väla med mamma och några av brosorna följer väl med.

Hade inte tänkte att köpa så mycket mer något litet. Smink, perfym. Skulle behövas.
Så ska hitta något billigt och bra!

Sen åker vi hem, kanske vi käkar där med, Men om ni vill ha mobiluppdatering under väla så får ni kika in på :
http://rebeccaolotta.blogspot.com/ Då min "blogg.se" app inte funkar... @@ 

Men aja, Sen kanske kanske vi kör till Jack senare, och lämnar ett täcke till honom (2)

Så han luktar oss när vi får hem honom, annars kan de bli bråk med våra ponnysar.

Tidsinställda väntar. 2-4 styckna. Så ni verkligen har något att läsa på idag.

Om vi inte åker upp till Jack idag, så kommer jag såklart rida.

Får de om jag kanske hinner båda 2 sakerna.

Kameran är laddad i alla fall, fotar nya bilder som ni kommer få se!

Men vi hörs!!



/ Rebecca T

Kommentarer

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback