Sjuk

Har varit sjuk i tre dagar nu, börjar undra vad som är felet. Det är därför jag inte har bloggar så mycket men ska komma igång nu igen!

Red vicky både dressyr och duellhoppning i måndags. Rebecca hade oss (en dressyryttare) som även har haft oss för cirka ett år sedan som vikarie och hon sa att jag och vicky hade utvecklats och jag hade börjat rida henne mer ordentligt i formen vilket var väldigt roligt att höra för jag känner det själv! Vi övade lite på skänkelvikning undan både höger och vänster men hon är helt klart bäst undan höger, undan vänster måste man hålla om och hjälpa henne mycket mer. Men det har blivit bättre! Vi hade även duellhoppning, jag red Barbacka utan nosgrimma och JA hon blev superstark gick knappt att stanna henne. Hon älskar verkligen duellhoppning, pigg som en mört! Men det gick faktiskt bra, trillade av en gång. Vicky ville åt ett håll och jag åt det andra så det blev en liten missuppfattning, jag var helt enkelt inte tillräckligt tydlig!

Funderar på om vi inte ska ha en ny design, är väldigt sugen på det!
Ska se om jag kan knåpa ihop något nästa vecka!

Kram på er alla underbara läsare!


Kommentarer
Postat av: e b b a

fin häst!:D

Skrivet: 2012-12-19
Klockan: 16:04:37
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här;

► Ditt namn
Kom ihåg mig?

► Din E-post (det är bara jag som kan se)

► Hemsida/blogg url:

► Ditt meddelande här:

Trackback